تصاویری جذاب از انسان هاي شگفت انگیز

نوازندگی با بینی

کلار هاوز، زنی است که با توانایی منحصر به فرد خود توانست داوران بریتیشگات تلنت که برنامه‌ای درباره شگفت‌انگیز‌هاست را حیرت‌زده کرده و برندهسری پنجم این برنامه باشد.



او قادر است با بینی خود فلوت بنوازد، اما نه یکی،بلکه دو تا با هم و همزمان. او فلوت‌ها را در سوراخ بینی خود گذاشته و بادمیدن در آنها به زیبایی یک موسیقیدان آن را می‌نوازد. او حتی در زماناجرای نمایش، از دهان خود برای نفس گرفتن نیز استفاده نمی‌کند و با بینیخود، هم نفس کشیده و هم فلوت می‌نوازد. نواختن هر دو فلوت آن قدر با همهماهنگ است که گویا دو نفر همزمان و از روی یک نت آهنگ می‌نوازند.


نوازندگی با پا

لیو وی پسری 23 ساله و اهل پکن، با توانایی خاص خود در نواختن پیانو، آنهم با استفاده از پاهایش توانسته است شهرتی جهانی به دست آورد.



لیو در یک سانحه تصادف دو دست خود را از دست داد و ازآن به بعد بود که تصمیم گرفت با استفاده از پاهای خود، کارهایش را انجامداده و به دیگران تکیه نکند. لیو تا به حال در بسیاری از برنامه‌هایتلویزیونی شرکت کرده و از برندگان سری برنامه‌های بریتیش گات تلنت -مسابقه کشف استعداد - سال 2010 است. او از کودکی، پیانو می‌نواخت و بههمین خاطر با اصول آن آشنا بود و تنها با چند ساعت تمرین در روز، هم اکنوندر ردیف ماهرترین پیانیست‌های دنیا قرار گرفته است.

سریعترین دونده بدون پای جهان

اسکار پیستوریوس، دونده‌ای اهل جنوب آفریقاست که بدون داشتن پا و با دوپای مصنوعی، هر 100 متر را در 21 ثانیه طی می‌کند و نامش به عنوانسریع‌ترین دونده بدون پا در کتاب رکوردهای گینس ثبت شده است.



او توانست در مسابقات پارا المپیک آتن، مدال طلای دو200 متر و مدال برنز دو 100 متر را کسب کند. پاهای اسکار از بدو تولد ازساق به پایین دارای استخوان‌های کوچک و نازک بود که راه رفتن را برای اوغیرممکن کرده بود و به همین خاطر والدینش ترجیح دادند تا پاهای او را قطعکرده و برای او دو پای مصنوعی بسازند. اسکار برای دویدن از دو پای مصنوعیاز جنس فیبر کربن استفاده می‌کند.

مردی که بدن خود را از راکت تنیس رد می کند

کاپیتان فردو، لقبی است که به مرد انعطاف‌پذیر 32 ساله اهل لندن داده شده است.




فردو قادر است به راحتی تمام بدن خود را از داخل یک راکت تنیس رد کند. اوابتدا یک دست خود را از داخل راکت عبور می‌دهد و سپس سرش، شانه‌ها و دستدیگر، از آن به بعد دیگر کار ساده به نظر می‌رسد و او راکت را از پاهایشدر می‌آورد. بعد از اینکه کاپیتان فردو در برنامه تلویزیونی بریتیش گاتتلنت شرکت کرد و در فهرست برگزیدگان قرار گرفت، نام و توانایی او جهانی شدو از آنجا بود که بیشتر سیرک‌های محبوب از او تقاضای همکاری کردند. او ازکودکی آکروبات آموخته و با تمرین توانسته بود بدن خود را انعطاف‌پذیر بکند.


مردی که در قالب یخی می خوابد

ویم هوف 48 ساله اهل هلند قادر به ماندن و حتی شنا کردن در میان یخ‌هاییاست که می‌توانند یک انسان عادی را در عرض چند دقیقه منجمد کنند و همینامر، باعث شده تا به او لقب مرد یخی داده شود.




ویم مدت 20 سال است که هر بار با نشان دادنتوانایی‌های مختلف خود در تحمل سرما، همه را شگفت زده کرده و تا به حالبارها رکوردهای مختلفی که شامل رکورد گینس نیز می‌شود، از خود بجا گذاشتهاست. ویم در آخرین رکورد خود، 45 دقیقه در ظرفی یخی با دمای 20 درجه زیرصفر ماند. او همچنین در فنلاند با شکستن یخ رودخانه، داخل آب رفته و 60متر را شنا کرد.


مرد مغناطیسی

لئو تو لین اهل مالزی به خاطر داشتن توانایی در جذب اجسام فلزی، مرد مغناطیسی لقب گرفته است.




او قادر است اجسام فلزی از دو کیلوگرم تا حداکثر 36کیلوگرم را با بدن خود جذب کند. توانایی او به قدری عجیب است که تا به حالدانشمندان و پزشکان بسیاری از دانشگاه‌های مالزی را حیرت‌زده کرده ودرباره او به تحقیق پرداخته‌اند. نکته جالب اینجاست که دو پسر و دو نوه‌اشنیز از این توانایی برخوردارند. نیروی مغناطیس در بدن لئو آن قدر زیاد استکه می‌تواند با استفاده از یک جسم فلزی چسبیده به بدنش، وزنی معادل سه آجررا روی آن نگه دارد.


35 سال بی‌خوابی

تای نگوک، پیرمرد 67 ساله ویتنامی است که به خاطر داشتن بیماری اینزامنیا – بی‌خوابی – 35 سال است که نخوابیده است.




او به خاطر یک تب شدید در سال 1937 به این بیماری دچار شد، اما در سلامتاو تا به حال کوچک‌ترین اختلالی وارد نشده است. با اینکه بی‌خوابی او یکبیماری به حساب می‌آید، اما باعث شده تا نام او به عنوان یکی از انسان‌هایعجیب و با توانایی خارق‌العاده در کتاب رکوردهای گینس ثبت شود. تای بااینکه در روز به خاطر کار بسیار در مزرعه و پیاده روی‌های طولانی خستهمی‌شود، اما باز هم خوابش نمی‌برد. از نظر او انسان، بدون خواب، مانندزمین بدون آب است.


مردی که سوزن را در گوشت و پوست خود فرو می کند

تیم کریدلند قادر است بدون اینکه احساس درد داشته باشد، تعداد زیادی سوزنرا در گوشت و پوست خود فرو کند و همین امر، باعث شده تا به او لقب پادشاهشکنجه داده شود.



همچنین نام دیگر تیم، جاسوزنی است. او از سال 1994این کار را در سیرک بین‌المللی جیم رز آغاز کرد و کارش آن‌قدر جالب ومنحصر به فرد بود که به سرعت شهرتی جهانی به دست آورد. تیم حتی قادر استتعداد زیادی سوزن خورده و تمام آنها را دوباره از دهان خود خارج کند. اوقادر است روی سوزن‌ها راه برود، بخوابد و آنها را از بدن خود عبور دهد.نام تیم نیز در فهرست عجیب‌ترین‌های کتاب گینس قرار گرفته است.

نوشتن با اشک چشم

رو آنتینگ چینی که هم اکنون 56 سال سن دارد، می‌تواند با آبی که از چشمانشبیرون می‌پاشد، روی یک کاغذ متنی بنویسد یا یک طرح ساده را نقاشی کند.





او در ابتدا آب را از بینی خود بالا کشیده و آن را بافشار فراوان، مانند اسپری از چشمان خود بیرون می‌پاشد. رو وقتی نه سالهبود، برای شنا به رودخانه رفت که ناگهان دچار گرفتگی پا شده و در آب فرورفت و آب زیادی خورد. او پس از نجات یافتن، متوجه شد که آب از چشم او خارجمی‌شود و از آنجا بود که به توانایی خود پی برد. اما رو تا 20 سالگی اینتوانایی را از همه پنهان می‌کرد. او می‌تواند آب را به فاصله سه متر بیرونبپاشد.


مردی که با گوش‌هایش بادکنک باد می کند

وی مینگ تنگ، مرد چینی 55 ساله دارای گوش‌هایی است که توانایی دمیدندارند. در حدود 30 سال پیش مینگ تنگ متوجه شد که ازگوش‌هایش هم می‌تواندهوا را خارج کند؛ یعنی در واقع عمل بازدم را انجام دهد.





از آن به بعد بود که با انجام حرکات عجیب و غریب با گوش‌هایش همه را متعجبکرده و نام خود را در گینس ثبت کرد. مینگ تنگ در فستیوال بهاری چین توانست20 شمع را با گوش‌هایش خاموش کند. همچنین او قادر است با نگه داشتن بینی وبیرون دادن هوا از گوش خود، حتی یک بادکنک را باد کند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: شنبه 22 / 6 / 1390برچسب:,
ارسال توسط امین